Skip to content
Menu
1,0

Salon serwisowy Huawei Warszawa Sienna

ul. Sienna 39
00-121,
Warszawa

Opis

Salon serwisowy Huawei Warszawa Sienna kontakt

Serwis Huawei Warszawa Sienna zapewnia łatwy dostęp do obsługi klienta poprzez dostępny numer telefonu. Osoby, które chcą skontaktować się z obsługą serwisu, mogą skorzystać z podanego numeru telefonu, który umożliwia bezpośredni kontakt z odpowiednim działem serwisowym. Połączenia należy realizować pod numerem 22 101 11 00. Klienci mają możliwość skonsultowania problemu z urządzeniem, uzyskania informacji na temat naprawy, sprawdzenia statusu naprawy lub uzyskania innych niezbędnych informacji. Dzięki dostępnemu numerowi telefonu, klienci mogą uzyskać fachową pomoc techniczną oraz porady w zakresie obsługi urządzeń Huawei.

Pracownicy salonu serwisowego Huawei Warszawa Sienna są odpowiednio przeszkoleni i kompetentni, aby zapewnić wysoką jakość obsługi klienta. Przyjmują zgłoszenia, udzielają informacji dotyczących serwisu i pomagają w rozwiązywaniu problemów technicznych.

Huawei serwis Warszawa Sienna godziny otwarcia:

  • Poniedziałek: 9:00-19:00
  • Wtorek: 9:00-19:00
  • Środa: 9:00-19:00
  • Czwartek: 9:00-19:00
  • Piątek: 9:00-19:00
  • Sobota: Zamknięte
  • Niedziela: Zamknięte

Jak sprawdzić status naprawy w salonie serwisowym Huawei Warszawa Sienna?

Salon serwisowy Huawei Warszawa Sienna oferuje klientom wygodną możliwość sprawdzenia statusu naprawy swojego urządzenia. Aby to zrobić, wystarczy odwiedzić oficjalną stronę internetową serwisu i skorzystać z dostępnej opcji sprawdzenia statusu naprawy. Procedura jest prosta i intuicyjna. Na stronie serwisu klient ma możliwość wpisania numeru seryjnego swojego urządzenia oraz kodu weryfikacyjnego. Numer seryjny można znaleźć na urządzeniu, zazwyczaj na jego obudowie lub w ustawieniach systemowych. Natomiast kod weryfikacyjny jest udostępniany klientowi przy zgłaszaniu naprawy.

Po wprowadzeniu odpowiednich danych system przetwarza informacje i prezentuje aktualny status naprawy. Klient może sprawdzić, czy urządzenie znajduje się w fazie naprawy, oczekuje na dostępność części zamiennej, zostało naprawione i jest gotowe do odbioru, czy też wystąpiły jakiekolwiek opóźnienia lub dodatkowe informacje odnośnie naprawy. Dzięki temu narzędziu online, klienci miejsca, jakim jest salon Huawei Warszawa Arkadia mają pełną kontrolę nad procesem naprawy swojego urządzenia. Mogą regularnie sprawdzać status i być na bieżąco z postępami, co eliminuje niepewność i zapewnia wygodę.

Warto zauważyć, że taka możliwość sprawdzenia statusu naprawy online jest wygodnym i efektywnym sposobem komunikacji między klientem a serwisem. Klient nie musi dzwonić lub udawać się osobiście do salonu serwisowego w celu uzyskania informacji. Może to zrobić w dowolnym miejscu i czasie, korzystając z urządzenia z dostępem do internetu. Salon firmowy Huawei Warszawa dba o transparentność i satysfakcję klientów poprzez udostępnienie takiej funkcjonalności online. Dzięki temu klienci mają pewność, że informacje dotyczące statusu naprawy są łatwo dostępne i aktualne, co przyczynia się do pozytywnego doświadczenia związanego z naprawą urządzenia.

Ile kosztuje napawa w serwisie Huawei Warszawa Sienna?

Warto wiedzieć, że w punkcie, którym jest serwis Huawei Warszawa Arkadia ceny naprawy zależą od różnych czynników, takich jak rodzaj usterki, model urządzenia oraz ewentualne potrzeby wymiany części zamiennych. Dlatego też nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie dotyczące kosztów naprawy. Ceny naprawy są ustalane indywidualnie dla każdego przypadku, uwzględniając specyfikę uszkodzenia oraz niezbędne działania naprawcze. Pracownicy serwisu Huawei w Warszawie Sienna przeprowadzają profesjonalną diagnozę usterek, która pozwala na dokładne określenie potrzeb naprawczych i wycenę usługi.

W przypadku konieczności wymiany części zamiennych cena naprawy może być uzależniona od kosztu tych części. Huawei salon Warszawa Sienna zapewnia dostęp do oryginalnych części zamiennych, które gwarantują wysoką jakość i kompatybilność z urządzeniami. Klienci mogą sprawdzić ceny poszczególnych części zamiennych poprzez specjalną wyszukiwarkę dostępną na stronie internetowej serwisu.

Warto zauważyć, że ceny naprawy mogą się różnić w zależności od modelu urządzenia. Bardziej zaawansowane technologicznie modele mogą wymagać bardziej skomplikowanych napraw, co może wpłynąć na koszty usługi. Aby uzyskać dokładną wycenę naprawy w serwisie Huawei Warszawa Sienna, zaleca się skontaktować się bezpośrednio z obsługą serwisu. Pracownicy serwisu dokładnie omówią potrzeby naprawy i udzielą informacji na temat szacowanych kosztów.

Serwis Huawei Arkadia dąży do zapewnienia uczciwych cen za świadczone usługi naprawcze, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb klientów. Transparencja cenowa i profesjonalna obsługa są priorytetem serwisu, aby zapewnić klientom satysfakcję i zaufanie w trakcie procesu naprawy.

Jak wysłać urządzenie do naprawy do serwisu Huawei Warszawa Sienna?

Aby wysłać urządzenie do naprawy do serwisu Huawei Warszawa Sienna, istnieje możliwość skorzystania z usług paczkomatów InPost. Klient może skorzystać z dostępnego formularza zgłoszeniowego, który umożliwia dokonanie zgłoszenia naprawy urządzenia. W formularzu należy podać opis usterki oraz wybrać preferowany sposób transportu, którym w tym przypadku jest paczkomat InPost. Po wypełnieniu formularza należy dokonać nadania paczki w wybranym paczkomacie InPost.

Jeśli klient zdecyduje się na zmianę formy transportu z paczkomatu na odbiór przez kuriera, należy w formularzu zgłoszeniowym wpisać słowo “Kurier” w dodatkowym polu. Wtedy obsługa serwisu Huawei Warszawa Sienna dokona zmiany formy transportu zgodnie z preferencją klienta. Warto zaznaczyć, że usługą naprawy objęte są wszystkie produkty Huawei znajdujące się na gwarancji. Huawei serwis autoryzowany Warszawa Sienna zapewnia profesjonalną naprawę urządzeń zgodnie z okresem gwarancyjnym. Dzięki możliwości wysyłki urządzenia za pośrednictwem paczkomatów InPost klient ma wygodną opcję dostarczenia urządzenia do serwisu Huawei Warszawa Sienna. To prosty i skuteczny sposób, który umożliwia naprawę urządzenia i przywrócenie jego pełnej funkcjonalności.

Adres: 

Salon serwisowy Huawei Warszawa Sienna
ul. Sienna 39
Warszawa
00-121

Dane kontaktowe: 

Salon serwisowy Huawei Warszawa Sienna
22 101 11 00

Ocena serwisu

1,0
1,0 z 5 gwiazdek (na podstawie 2 recenzji)
Doskonały0%
Bardzo dobry0%
Przeciętny0%
Słaby0%
Bardzo słaby100%

Ściąganie i zniszczenie klientowi sprzętu.

2024-02-04

Nie polecam. Naciągacze. Zgłosiłem się jakiś czas temu do tego pseudo serwisu w celu wymiany baterii. Pacjentem był Huawei P30 pro. Postanowiłem skorzystać z akcji Huawei “wymień baterie” Ten telefon miałem od 4 lat więc postanowiłem to zrobić ponieważ jak wiadomo z biegiem czasu kondycja baterii spada więc postanowiłem skorzystać. Smartfon był można powiedzieć w stanie idealnym. Przyjęto go do serwisu i spisano protokół przyjęcia gdzie stwierdzono drobne ryski na urządzeniu. Telefon działał do samego końca. Uruchamiał się, ładował itp. Na drugi dzień telefon był do odbioru i się po niego zgłosiłem. Po normalnym użytkowaniu przez cały dzień, wieczorem podłączyłem go do ładowarki w celu naładowania. Następnego dnia o poranku stwierdziłem że telefon nie naładował się a wręcz padł. Próbowałem go wzbudzić. Nie udało się. Zamieniałem ładowarki. Również ten sposób się nie powiódł. Zadzwoniłem do serwisu i poinformowałem ich o tym. Kazano mi przywieźć telefon. Dostarczyłem smartfon . Tego samego dnia dostałem informację zwrotną że została uszkodzona płyta główna która pobiera dużo energii z bateri i nie wiedzą dlaczego . Oni nie wiedzą 😂Pojechałem odebrać urządzenie i złożyć reklamację. Chciałem rozmawiać z kierownikiem. Pracownik serwisu poszedł na zaplecze i po powrocie poinformował mnie że kierownik nie będzie ze mną rozmawiał. Po złożeniu reklamacji pozostawiłem ponownie telefon. Zaraz po powrocie do domu dostałem e-mail z prośbą o dostarczenie ładowarek których używam. Dostarczyłem tego samego dnia oryginalne ładowarki. Sprawdzono je. Okazały się sprawne. Odrzucono moją reklamację. Podczas odbioru uszkodzonego sprzętu pojawił się łaskawie Pan kierownik który był beszczelny i opryskliwy gdzie po kilku słowach powiedział że płyta była już wcześniej uszkodzona i się odwrócił i wyszedł. Pragne zaznaczyć że przed oddaniem w łapy tych pseudo fachowców mojego tel bateria trzymała spokojnie jeden dzień intensywnego użytkowania. Według mnie pracują tam osoby niekompetentne które naciągają klientów na wymianę podzespołów po czym uszkadzają sprzęt. Jeśli płyta była uszkodzona to dlaczego nie stwierdzono tego na etapie weryfikacji kondycji urządzenia. Urządzenie przed wyjęciem baterii powinno być sprawdzone w jakiej kondycji sama bateria i czy urządzenie jest sprawne y uniknąć późniejszych komplikacji. Również okazało się później że stara bateria była również ok. Więc ja pytam. Dlaczego nie dostałem telefonu o uszkodzonej płycie na samym początku i również dlaczego nie zadzwoniono do mnie z informacją o stanie baterii i z zapytaniem czy na pewno chce wymienić ta baterie ponieważ w tym przypadku to nie ma sensu jeśli stara jest jeszcze dobra. To jest ewidentnie oszukiwanie i naciąganie klientów.

Podsumowując.

Jeździłem do tego serwisu kilka razy gdzie w jedną stronę miałem prawie 20 km i straciłem niepotrzebnie czas i nerwy.

Czuję się oszukany i okradziony. Zostałem zmuszony do zakupu nowego urządzenia gdzie bardzo żałuję ponieważ moje stare urządzenie było bardzo dobre i byłem bardzo zadowolony z niego tym bardziej że to ostatnie urządzenie ze wsparciem Google.

Nie polecam. Kilka słów do kierownika. Pamiętaj że masz za to płacone by wysłuchać klienta który składa reklamację a nie strzelasz focha i mówisz że nie będziesz rozmawiał. Brak kompetencji i wiedzy. Oszuści. !!!!!!!!!!

Łukasz

Nie chcę mieć więcej do czynienia z HUAWEIem

2023-09-20

Jeszcze niedawno miałam entuzjastycznie pozytywną opinię o tym punkcie serwisowym. Laptop, którego obecnie używam, jest moim drugim laptopem HUAWEIa. Decyzja o ponownym kupieniu laptopa HUAIWEIa zapadła niemal wyłącznie za sprawą nadzwyczaj przyjaznego klientom serwisu. Nawalający komputer przywoziłam jak tylko salon otwierano i za kilka godzin odbierałam go po naprawie. Dzisiaj przywiozłam do naprawy laptopa kupionego rok temu. Dowiedziałam się, że niegdysiejsze obyczaje się zmieniły i obecnie laptopa oddaje się na 2 tygodnie. Nie mogę sobie na to pozwolić. Złożyłam kilka propozycji innego rozwiązania problemu. Przede wszystkim, wychodząc z założenia, że przez większość tych dwóch tygodni laptop będzie sobie leżał i czekał na swoją kolejkę, zaproponowałam, żeby mnie ustawili w kolejce i jak już moja nadejdzie, pojawię z laptopem. Mogę też pojawić się w punkcie w ciągu półtorej godziny po telefonie. Nic nie docierało do pani z którą rozmawiałam. Takie są procedury, powtarzała w kółko. Poprosiłam o rozmowę z kierownikiem punktu. Kierownik nie miał życzenia rozmawiać ze mną i nie podszedł do mnie.

Gdyby komputer nie miał już gwarancji, sprawa byłaby prostsza. Prawdopodobnie będę musiała skorzystać z usług tego serwisu. Muszę się do tego przygotować, bo nie mogę sobie pozwolić na tak długi brak laptopa. Pragnę zaznaczyć, że mój pierwszy laptop HUAWEIa był w naprawie gwarancyjnej 3 razy. Najdłuższa naprawa trwała 3 dni z transportem w obie strony.

Nigdy więcej nie kupię żadnego sprzętu HUAWEIa. Poprzednio miałam DELLa. Ani razu nie był w naprawie. M

Maria

Dodaj opinie