Opis
Serwis Kross
Serwis Kross to renomowane miejsce, które specjalizuje się w naprawie rowerów marki Kross. Zespół serwisantów oferuje kompleksowe usługi naprawcze, które obejmują regulacje układu napędowego, dokręcenie śrub i nakrętek oraz sprawdzenie i regulację luzów części łożyskowanych. Dodatkowo, w ramach serwisu Kross przeprowadzane jest sprawdzenie naciągu szprych, kontrola mechanizmu korbowego i elementów układu napędu, aby upewnić się, że rower działa sprawnie i bezpiecznie. W Kross serwis pracują jedynie wykwalifikowane osoby, posiadające niezbędną wiedzę i doświadczenie w obszarze napraw rowerowych. Dzięki temu można mieć pewność, że rower zostanie naprawiony zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Serwisanci w miejscu, jakim jest serwis rowerowy Kross podejmują się naprawy z pełnym zaangażowaniem i dbałością o szczegóły, aby zapewnić klientom jak najlepsze efekty.
Naprawa roweru w serwisie Kross jest przeprowadzana możliwie najszybciej, jednak bez utraty jakości wykonania. Autoryzowany serwis Kross dokłada wszelkich starań, aby skrócić czas oczekiwania klientów na swoje rowery i umożliwić im szybki powrót do aktywności rowerowej. Dzięki temu klienci mogą cieszyć się sprawnym i bezpiecznym rowerem jak najszybciej po zgłoszeniu potrzeby naprawy.
Kross serwis kontakt
Wszystkie zainteresowane osoby, które chcą uzyskać z Kross serwis kontakt, mają kilka dostępnych opcji. Mogą zadzwonić pod numer telefonu 29 752 11 00, gdzie przyjazny personel serwisu udzieli wszelkich niezbędnych informacji oraz pomoże w umówieniu się na naprawę roweru. Alternatywnie, istnieje możliwość przesłania wiadomości mailowej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [email protected]. Zarówno kontakt telefoniczny, jak i mailowy są szybkimi i wygodnymi sposobami komunikacji z Kross autoryzowany serwis, dzięki którym klienci mogą łatwo uzyskać potrzebną pomoc i informacje odnośnie naprawy swojego roweru.
Serwis Kross telefon: 29 752 11 00
Adres e-mail: [email protected]
Kross serwis gwarancyjny
Gwarancja jakości udzielana przez KROSS S.A. na zakupiony rower obejmuje okres dwóch lat od daty zakupu. Jest to zabezpieczenie, które zapewnia klientom pewność, że ich zakup jest chroniony na wypadek ewentualnych wad materiałowych lub produkcyjnych. Warunkiem skorzystania z gwarancji jest przeprowadzenie określonych przeglądów. Pierwszy przegląd powinien zostać wykonany w okresie od 30 do 60 dni od daty zakupu. Dla rowerów zakupionych w miesiącach od listopada do stycznia pierwszy przegląd można przeprowadzić najpóźniej do 31 marca. Kolejny przegląd okresowy powinien mieć miejsce pomiędzy 11. a 16. miesiącem od daty zakupu. Te przeglądy są płatne i mogą być wykonane w autoryzowanych punktach serwisowych lub punktach sprzedaży marki Kross.
Gwarancja jest udzielana wyłącznie konsumentom oraz osobom fizycznym, które zawarły umowę sprzedaży bezpośrednio związana z ich działalnością gospodarczą, jednakże umowa ta nie może mieć charakteru zawodowego. Innymi słowy, gwarancja jest dostępna dla klientów indywidualnych, a nie dla firm lub przedsiębiorstw. Podkreślenie znaczenia przeprowadzenia przeglądów w określonych terminach jest istotne dla utrzymania ważności gwarancji. Regularne serwisowanie roweru nie tylko zapewnia bezpieczeństwo podczas jazdy, ale także może pomóc w uniknięciu potencjalnych problemów wynikających z eksploatacji. Kross serwis gwarancyjny podejmuje starania, aby gwarancja była jak najbardziej klarowna i korzystna dla klientów, zapewniając jednocześnie profesjonalną obsługę i wsparcie podczas całego okresu trwania gwarancji.
Autoryzacja
Adres:
Dane kontaktowe:
Oddziały
Ocena serwisu
Nie ma jeszcze żadnych recenzji. Bądź pierwszą osobą, która je napisze.